Stillingsannonser

Fagpressen har valgt SelgerAkademiet.no

Av 14. september 2011 Ingen kommentarer

Fagpressen har valgt Link International som samarbeidspartner.

Link til artikkel:  Her

– Du trenger ikke være dårlig for å bli bedre!

Torsdag 4. november inviterer Fagpressens markedsforum og Link international til en særdeles nyttig ettermiddag om salg og kommunikasjon. Det blir en delingsarena for kunnskap og erfaring, der reelle problemstillinger fra kjent terreng er utgangspunktet. I løpet av ettermiddagen skal vi gå litt dypere i hva det er som skaper vellykkede salgsprosesser, og hvorfor det av og til går ganske dårlig.

Yvonne Berg i Link international inviterer fagbladselgere til kunnskapsdeling og kurs for å utløse mer salg. 
– Det handler om kommunikasjon, og om at forskjellige mennesker oppfatter et tilsynelatende likt budskap ulikt. Dette skal vi forske i torsdag 4. november! sier Yvonne Berg. Hun oppfordrer også de selgerne som sjelden har problemer, til å komme og dele av sin suksessoppskrift.
Delingsarenaen denne ettermiddagen blir også en introduksjon til et kurs i salgstrening som foregår over tre dager på nyåret, den første allerede i januar.
– Hvem trenger det kurset dere byr på?
– Alle som lever av salg, vil vel gjerne utløse en større vilje hos annonsørene, og tilrettelegge for et langvarig og godt samarbeid. Her har de fleste etter noen år både gode og mindre gode erfaringer å dele på. Men vi tar dette et hakk videre: Vi forsøker å finne fram til hva som faktisk fungerer, gjennom å lage et slags verksted å jobbe med disse tingene i.
Gode verktøy og felles løft
– Det handler jo om interessene på begge sider: Kunden skal føle seg godt ivaretatt, og du skal nå dine mål, minner Yvonne Berg om.
– Hvem er Link?
– Vi er åtte konsulenter, alle med selgerbakgrunn, som prøver å utvikle gode og brukelige verktøy for kommunikasjon og dialog i salgsprosessen. Selv har jeg jobbet med både telefonsalg og annonsesalg, og jeg vil gjerne by på godt påfyll til dem som har en krevende hverdag som selgere.
– Kanskje oppstår det noen aha-opplevelser, kanskje får vi til et løft i fellesskap. Vi baserer oss uansett på de erfaringene deltakerne faktisk har – ikke på erfaringer vi tror de har, understreker Yvonne Berg.

Fortell oss hva du mener