Skip to main content

Nettside Dignio AS

Dignio ble etablert i 2010 og er i dag Norges ledende leverandør av medisinsk avstandsoppfølging. Vår programvare gjør det mulig for brukerne å bo lenger hjemme og med en høyere livskvalitet. Samfunnsmessig betyr dette en mer bærekraftig måte å levere eldreomsorg på. Dignio er i dag den største leverandøren av teknologi for avstandsoppfølging til Helsedirektoratet, og leverer tjenester for blant annet Oslo, Bergen og Sarpsborg kommune. Som pionerbedrift står vi ovenfor en veldig spennende tid, hvor vi er med på å endre norsk helsevesen.

Dignio ble etablert i 2010 og er i dag Norges ledende leverandør av medisinsk avstandsoppfølging. Vår programvare gjør det mulig for brukerne å bo lenger hjemme og med en høyere livskvalitet. Samfunnsmessig betyr dette en mer bærekraftig måte å levere eldreomsorg på. Dignio er i dag den største leverandøren av teknologi for avstandsoppfølging til Helsedirektoratet, og leverer tjenester for blant annet Oslo, Bergen og Sarpsborg kommune. Som pionerbedrift står vi ovenfor en veldig spennende tid, hvor vi er med på å endre norsk helsevesen.

Dignio har inngått mange nye kontrakter og er i sterk vekst. I den forbindelse søker vi etter energiske kundeutviklere som skal følge opp inngåtte kontrakter og bidra til nye.

Ansvarsområder og oppgaver:

  • Ansvar for egen kundeportefølje
  • Rådgivning/veiledning/opplæring ut mot helsepersonell
  • Videreutvikle vår relasjon til eksisterende kunder gjennom tett oppfølging
  • Oppsøke og etablere relasjon til nye kunder
  • Sørge for at våre kunder får optimal støtte og opplæring

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Helsefaglig utdannelse
  • Kjennskap til helsekonsepter til det norske markedet er en fordel
  • Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
  • Førerkort klasse B

 

Personlige egenskaper:

  • Du er utadvendt, tillitsvekkende med gode kontaktskapende egenskaper
  • Du er nytenkende og kreativ
  • Du er en lagspiller
  • Du har pågangsmot, er ambisiøs og resultatorientert
  • Du er tålmodig, og evner å jobbe langsiktig for å oppnå resultater
  • Du er selvgående, strukturert og fleksibel

 

Vi tilbyr:

  • Gode lønnsbetingelser
  • Mulighet for firmabil, eventuelt kjøregodtgjørelse
  • Frihet under ansvar
  • Delta i et miljø preget av samarbeid, positivitet og løsningsfokus.

 

Dette er en stilling med stor grad av frihet, hvor det legges opp til mye selvstendig arbeid og stor mulighet til å påvirke egen jobbhverdag. Du bør være glad i å reise både med fly og bil. Stillingen er lokalisert i Fredrikstad. Pga mye reisevirksomhet over hele Norge, vil det optimale være om man bor i rimelig avstand både til Fredrikstad og Gardermoen.

Arbeidssted: Fredrikstad (med mye reisevirksomhet fra Gardermoen til hele Norge)

 

For mer informasjon, kontakt:
Rekrutteringsrådgiver Terje Strøm i Link International, tlf 91144511

Send søknad:

Kortfattet søknad med vedlagt CV sendes til: strom@linkinternational.no

For å søke på denne stillingen må du sende en e-post med CV og søknadsbrev til strom@linkint.no